вівторок, 29 березня 2016 р.

Emotions

НАРРУ ['hæpɪ] - щасливий, задоволений 
I'm very happy for you. - Я такий радий за тебе. 
I'd be more than happy to help. - Я із задоволенням допоможу. 

 SAD [sæd]- сумний, засмучений 
Why is he looking so sad? - Чому у нього такий сумний вигляд? 
It is sad to be alone. - Сумно бути одному.

 ANGRY ['æŋgrɪ]- cердитий 
She was angry with me for being late. - Вона розсердилася на мене за запiзнення. 
Her words made him angry. - Її слова розсердили його. 

 SURPRISED - [sə'praɪzd] - здивований
 I am surprised at you. - Ви мене дивуєте. 

 BORED [ bɔːrd] - сумуючий, втомлений 
I hope I haven't bored you. - Я сподіваюся, що я ще не втомила вас. 
He was easily bored. - Йому було трохи нудно . 

 LOVING [ ˈlʌvɪŋ ] - люблячий , ніжний, відданий 
She was tender and loving with child. - Вона була ніжною і люблячою з дитиною.

 EXCITED [ɪkˈsaɪtɪd ] - збуджений , схвильований , жвавий 
 Stop getting so excited!- Припини так хвилюватися ! 
I'm so excited about the trip! - Я так вражена подорожжю ! 

Немає коментарів:

Дописати коментар